Partner Generalny 45 000 PLN Tytuł Partnera Generalnego Elementy reklamowe Partnera, wyeksponowane w scenografii głównej Promocja na FB i Instagram Zamieszczenie obszernej informacji o Partnerze na stronie www.piknikpolo.pl Zamieszczenie 2 x wiekszego logotypu na materiałach promujących Piknik Powierzchnia 3 x A4 w dowolnym numerze Magazynu Czerwona Szpilka 30 egzemplarzy Magazynu Czerwona Szpilka Zamieszczenia banera promujacego w Newsletterze organizatorów Umieszczenie 2 x większego logo na Press Wall z podpisem Partner Generalny Ustawienie 2 sztuk roll-up’ów przy scenie Odczytanie informacji o Partnerze w czasie Pkiniku Wyposażona przestrzeń na stoisko - do uzgodnienia Umieszczenie materiałów promocyjnych Partnera w torbach dla uczestników Dostarczenie własnych toreb dla uczestników Nagranie wywiadu z przedstawicielami Partnera 8 sztuk 2-osobowych zaproszeń dla gości Powrót Partner Premium 25 000 PLN Tytuł Partnera Premium Promocja na FB i Instagram Zamieszczenie logotypu na materiałach promujących Piknik Powierzchnia 1 x A4 w dowolnym numerze Magazynu Czerwona Szpilka 10 egzemplarzy Magazynu Czerwona Szpilka Zamieszczenia banera promujacego w Newsletterze organizatorów Umieszczenie logo na Press Wall Ustawienie 1 roll-up przy scenie Odczytanie informacji o Partnerze w czasie Pkiniku Wyposażona przestrzeń na stoisko - 9 m2 Umieszczenie materiałów promocyjnych Partnera w torbach dla uczestników Nagranie wywiadu z przedstawicielami Partnera 6 sztuk 2-osobowych zaproszeń dla gości Powrót Partner 12 000 PLN Promocja na FB i Instagram Zamieszczenie logotypu na materiałach promujących Piknik Zamieszczenia banera promujacego w Newsletterze organizatorów Umieszczenie logo na Press Wall Odczytanie informacji o Partnerze w czasie Pkiniku Wyposażona przestrzeń na stoisko - 6 m2 Umieszczenie materiałów promocyjnych Partnera w torbach dla uczestników Nagranie wywiadu z przedstawicielami Partnera 4 sztuk 2-osobowych zaproszeń dla gości Partner Standard 6 000 PLN Promocja na FB i Instagram Zamieszczenie logotypu na materiałach promujących Piknik Umieszczenie logo na Press Wall Odczytanie informacji o Partnerze w czasie Pkiniku Wyposażona przestrzeń na stoisko - 6 m2 Umieszczenie materiałów promocyjnych Partnera w torbach dla uczestników Nagranie wywiadu z przedstawicielami Partnera 2 sztuk 2-osobowych zaproszeń dla gości Powrót